Jag har blivit Tant =)

Gnälligt blir det nu, här går jag ner i vikt och värken blir värre =( Hur kommer det sig? Jag gör ju detta delvis för att värken ska (förhoppningsvis) försvinna. Mina knän gör så förbannat ont MEN bara när jag går uppför och nerför :-O höger knä speciellt. Ryggen tar kål på mig, kan bara sova på rygg och hur konstigt är det då :-O brukar ju vara bättre att ligga på sidan men nej, gör för ont att vända på mig =( och alla mina ömma punkter har blivit sååå ömma X( att jag skriker när de koms åt. Mm ska bli intressant och se hur det utvecklar sig.

Nu är jag sååå glad och nöjd =))))) Martina och Sofia kom hit igår och Martina hjälpte mig att sätta upp mina hyllor =)))) STOOOORT TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Martina =) Jag ska återgälda det någon gång när du behöver hjälp med något.

Jaha, idag ska jag åkta till Trollhättan och hälsa på Anna =))) Vi ska ha pysseldag =) så jag ska packa lite grejjor och ta med, blir nog ett kit jag tar med så jag inte behöver ta med alla mina saker. Ett litet kort jag började på här om dagen ska jag göra färdigt sen får det bli nåt av swappkorten med.

ÅHHHH!!!! Får inte GLÖMMA =))) Min goa underbara Lillan födde en son 22:40 igår kväll GRATTIS  goa underbara Lillan & Ludde!!!!!! Han ska heta Neo och är en lååång ståtlig kille på hela 52/53 cm å vägde 33?? gram =) Jag har blivit Tant igen =))))

Maby more later! BYE!

Kommentarer
Postat av: Micke

Tittar in och önskar "Tant" en underbar söndag... Vila ut och ha det så gott. Kram Micke

2009-04-26 @ 10:35:32
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0