Såå ledsen jag blev

Jag gjorde som ni vet ett försök till ett CV igår som jag skickade in för granskning av min handledare på arbetsförmedlingen. Jag har vart ganska bra på att göra ansökningar förut så jag såg änna (kommerintepånåtbättreordän änna) fram emot att se vad hon tyckte om det. Sätter på datorn, fixar mellanmål, kollar mailen, jo där är ett från af, börjar läsa....där var nästan ingenting som var bra, det var än det ena än det andra som va fel. Ja, jo visst bad jag om feedback men så himla dåligt är den inte att jag måste ändra på allt. Måste tom byta mailadress för den är inte "seriös", visst den e inte den bästa men ett sånt jävla arbete att meddela alla om att jag har bytt mailadress. Vad fan spelar en mailadress för roll i det hela om jag  ska bli anställd eller inte???? *storgråter*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej där!!!

Men va è problemet......mailadress,VA spelar det för roll,jag fattar ingenting.Det va det löjligaste jag har hört.

Hon kan inte må bra???????

Nu har vi haft den sista träffen för i årmen vi tar nya tag efter julhelgerna.

Glömde kameran,jag tänkte ju att jag skulle ta kort.

Nu ska jag gå å nana!!!!

Ha dè så bra du kan.

Kramizz.

2008-11-26 @ 22:08:04
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Ronja

dom e dumma i huvet.... helt klart... jävla fi*H**

2008-11-27 @ 10:37:22
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/
Postat av: Josefine

förslag! ha en adress som du använder för att söka jobb med och inget annat och behålla din andra som alla ändå har så behöver du inte meddela alla andra att du har en ny adress...på hotmail kan du ha hur många mail adresser som helst....

2008-11-27 @ 20:27:20
Postat av: ansol

Men Hallåååå! Är de helt dumma på af eller? Vad katten kan en mailadress ha för betydelse? Och vem bryr sig? Skall man behöva ha en särskild "jobbsökarmail" eller? Och hur skall den se ut i så fall? Får det vara hotmail? Eller skall det vara till något företag? Lätt i SÅ fall när man inget jobb har! Bry dig inte om dumma kommentarer. Ta till dig det du tycker är bra och strunta i det andra, så löser det sig säkert. Kram!

2008-11-27 @ 22:07:54
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Martina

Halloj!



Strunt i vad arbetsförnedringen säger! Du har ju tagit tag i det här nu och det kommer inte dröja länge alls innan du hittar ett jobb, det är jag säker på! Ärligt talat känner jag inte ens till någon som faktiskt fått jobb via arbetsförmedlingen, så bry dig inte om dem!

2008-11-28 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0