Mita accepterad i vår familj =)

Klockan är 03.30 och jag är vaken men vad annat kan jag vänta mig när jag var vaken lika länge igår natt och sov till 13.00.
Aja.

Har suttit och knåpat ihop en tatuering som jag tyckte skulle va fin på armen, tejpade fast den på armen och det såg snyggt ut men nu så har jag ångrat mig och så är det varje gång jag tycker mig ha hittat nåt. Det är väl inte meningen att jag ska ha dom antagligen. Får klura på det ett tag till.

Idag har inte vart någon rolig dag alls. Har funderat på en hel del saker, speciellt vänner, ett mycket jobbigt kapitel. Blev ledsen och grät och som vanligt resulterade det i att ögonen sprängde, känns som om de är stora som tennisbollar i stället för den golfbollsstorlek de har. Tog tabletter och de gjorde gott, för allt, ögonen, benen och röven.
Ja, röven, kunde nästan inte göra nr 2 (till skillnad från dig Artyboy) så nu blir det en kur med linfrön, katrinplommon och massa frukt och grönsaker och grovt bröd.


Yava

Min riktiga Yava har kommit tillbaka nu och det är så skööönt!!!! Hon har nu accepterat Mita som en i vår lilla familj och blivit den brevidmattekatt hon var innan Mita kom. Helt plötsligt så kommer hon och hoppar upp till mig och ska ligga bredvid mig. Knorrar lite som hon också gjorde innan för att tala om att nu ska vi gosa matte. Så lägger hon sig till rätta och börjar spinna och efter en stund så sover hon som en liten gris. Undeeebaaart!!!! Näe dags att lägga mig så jag orkar upp och handla lite torrfoder till missarna, de äter mig ur huset =)))

Kommentarer
Postat av: Ronja

weeii snart gumman snart inte många dagar kvar nu :0)

2008-06-30 @ 00:48:20
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0