Inget lån för rejsande katter hihihi!!!

Ok vad vill jag säga här idag då? Hmm...jo ok, jag skulle lägga om mitt lån och höja det lite men fick ine det pga att jag inte visste vilken inkomst jag kommer få med a-kassan och efter kassadagarna är slut vet jag inte vad som händer. Jag förstår ju att de måste veta det men hade vart skönt att fått det gjort nu men men. Grannen som är 1&½ var med till stan och jag hade tänkt köpa henne papper som hon ville ha men det gick jue inte då det inte blev nåt lån men jag sa inget till henne om det som tur var. Skulle själv ha lite grejer så jag fick inget heller. Det bästa med bankbesöket var att bankmaninnan var huuur trevlig som helst. I alla fall så blev min huvudvärk som jag hade när jag gick hemifrån värre så det blev en snabb sväng in på Jacobs för mjölk, äpplen och kattmat. Väl hemma så åt jag lunch, tog tabletter och lade mig att vila. Somnade och sov ett par timmar och vaknade av att mamma ringde. Hon ville veta hur det hade gått på banken. Gick upp och fick äntligen dagens första mugg med kaffe, mjölken va slut i morse, därav huvudväken. Ska snart ta en mugg till. Pga huvudvärken så blev det inte mycket gjort här hemma tyvärr men får fixa det imorgon. Mita och Astrid hade en riktig busomgång när jag åt lunchen, de va roligt att se =))) de stod på varsin avsats i klösträdet och boxade på varandra =) och så ner på golvet och rullade runt ett par varv med nacksving och sedan rejsa iväg ut i köket som skållade blixtar hihihi!!!! Ja det var det för idag. Bye for now!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0