Välja kattklubb

Idag vaknade jag 08:30, tänkte jag skulle sova en liten stund till då jag var vaken till 04:10 i natt. Jag vaknade och kände att jag hade sovit en bra stund, 15:29 stod klockan på :-O Vad i helvete!!!! Jag fick titta en gång till men jo klockan va 15:29 :-O Va fan!!! Jag skulle ju storstäda idag =( dessutom så värkte det så föbannat i benen. Sen fick jag panik, hade ju sovit över två av mina måltider :-O men jag frågade min konsulent via sms och huvudsaken är att jag får i mig tre måltider under dagen. Va väl skönt det iaf.

Jag hade dessutom tänkt börja med tidsbundna utfodringar av missarna med så det gick åt skogen det med.  Jag plockade ändå bort maten för som så får jag se när de kommer och skriker efter mat. Läste på foderpåsen om hur mycket de ska äta och det stod 50-70g per dag. Jag tycker det låter lite och det skulle bli 17.5g per portion men jag vet inte, får prata med någon som kan detta.

Inför Mitas utsällning till hösten så lutar jag åt att det blir Värmland kattklubb, när jag läser på deras sida så verkar den väldigt i ordning och lättnavigerad. Så VÄK kommer det nog bli.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Jisses vad du måste sovit gott,men du behövde nog de ;o)

2009-05-03 @ 21:11:08
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag har en sak åt dig... Min VÄN :D

2009-05-04 @ 18:58:23
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0