Utställning till hösten =)

Heello!!!
Idag vakande jag vid halv nio, gick upp och slog morgondrillen. Mamma ringde vid nio och sa att hon ocn bror skulle till stan och undrade om jag kunde följa med. Klart jag kunde =) Slöade för länge och fick kasta mig i duschen och sedan rusa in till stan. Jag fick ta med mig min frukostdrink och bad om vatten på Coffehouse och dracken i väntan på mamma trodde jag, hon va redan nere och inte i den affär hon sagt hon skulle vara. iaf hon fick köpt sig parfym som va tänkt men det blev även lite kläder som jag hjälpte till att plocka ut =))) och hon va helnöjd sen. 

Mita blev så glad över att Boss kom =) hon vill gärna leka men vågar inte riktigt utan de går och nosar på varandra hela tiden.

Jag låg och tittade på Animal Planet och det kom ett program om kattutställning och titelkatter och jag blev sugen på att ställa ut lilla Mita, så halva kvällen har jag letat runt efter en utställning till hösten och hittade en i Borås. Dock så måste man ju vara medlem i en kattkulubb för att få ställa ut så jag har letat efter någon klubb men det är ju massor så jag är virrig i huvudet. Västsvenska Kattklubben, Värmlandskatten och Ras och Huskatten känns som ok klubbar men jag vet inte. Kommer ju inte in på kattforumet heller så att jag kan fråga där. Jaja, det blir till att fundera det är ju ett tag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0