Receptkorten gör mig gråhårig

Idag var det konsulentvägning ocn "mat"inköp, på vågen där med kläder på så hade jag gått ner 2.6 kg. Jag har riktig vägdag imorgon här hemma utan kläder, ska bli sååå spännande och se hur resultatet blir då. Jag fortsätter med ren kur tills jag väger 80kg tror jag, sedan börjar jag med kombinerad kur.

Idag har jag suttit med kycklingreceptkorten hela dagen men de är fortfarande inte färdiga, jag får snart krupp på dom. Svamprisottokorten ska jag börja på medans texten på kyckl.korten torkar= nu =) Lånade häftapparaten av grannen och fick hålla lila Jennifer som va blöjnakenfis hihihi!!! Hon har vuxit massor :-O

Hej då!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj då får jag skynda mig :)

2009-05-05 @ 09:48:26
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0