Orkidé bakat Ahlgrens bilar

Orkidé Vanda (Euanthe) "Sanderiana ALBA" finns på tradera och jag vill ha den men har inte råd att buda =/ den e underbart fin så hoppas det kommer fler såna i framtiden som jag kan lägga vantarna på. Visst e den ljuuuvlig!!!

Jag har ikväll bakat rulltårtor som jag ska bjuda på imorgon på jobbet eftersom jag slutar på fredag, ska ha grädde uppe på dom och bilar, inte ferraris utan Ahlgrens bilar. Kommer barnen att gilla iaf, de vuxna får äta om de vill.

Nu kom regnet kl 22.23.

Idag har vi haft drop in för föräldrarna då vi bjöd på kaka och kaffe. Jag har inte druckit ordentligt med kaffe sen jag började med dieten så jag tänkte att jag skulle ta det idag på drop in:et. Tog en liten skvätt och hällde mjölk i som jag brukade göra, tog en mun, smakade kaffe, tog en mun till, Uäägh!!! Nej, det var inte gott längre, känns faktiskt rätt skönt att jag kan vara av med kaffet och slippa abstinensen efter det som man fick om man inte hade druckit på hela dan tex =)

Ju mer jag funderar på att arrangera en scrapträff desto mer sugen blir jag. Lokalen är helt perfekt och inte dyr =) Mmm ska fundera vidare på detta.

Nu får ni inte mer ikväll.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Micke

Underbar blomma...

Nej dottern fick en ny mobil när hon fyllde år förra året och nu "bara råkade luckan gå sönder"

2009-05-28 @ 10:14:32
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0