-10.4kg på 4 veckor

Ja det är sant =))) Fattar det inte själv riktigt men så säger siffrorna =))) -2kg på en vecka igen =))) Det syns ordentligt i spegeln med nu =))))))))))))=))))))))=))))))) Idag har jag mätt mig också och de siffrorna ser ut så här

midja -12.8cm
höfter -7.5cm
stuss/rumpa -7cm
hals -1cm
vad v-1.5cm h-1cm
lår högt upp v-4.5cm h-5cm
lår mitt på v-6cm h-5.5cm
överarm/gäddhäng v-1.cm h-1cm
byst över-7cm under-6.5cm =((((((((((((((((((( vill ju ha den stora sizen kvar=((((((((((((
knä v-1cm h-2.5cm

totalt -77.3cm så slipper ni räkna själva *fnissar* Det jag är mest nöjd med i måtten är midjemåttet för nu ligger jag bara några cm ifrån så är det inte farligt längre =))) Nu är det bara 16.1kg kvar tills jag är färdig och det är ingen överdrift alls för då är jag normalviktig och har ett BMI som ligger normalt av vad som sägs vara hälsosamt. Det var det om det.

Igår fick jag äntligen tummen ur och fick planterat mina två orkidéer som stått utan kompost i många måndader, lite krångligt men det gick trots fingret. Nu ser det riktigt fint ut i mitt fönster =))) Väntar med spänning på min orkidé som jag köpte på Okridéprat i fredags =) med den så har jag sex stycken orkidéer varav två blommar, dock gjorde de det när jag köpte dom men ack vilka skönheter mm mm mm!!!

Tänkte att jag ska sätta mig och försöka pilla ihop receptkorten snart så jag får iväg dom, blir nog lite halvpilligt men de väntar ju så jag måste. Dessutom så har jag swappresenter att skicka också, kommer bli ruinerad men jag har lovat mig själv att inte gå med i någon mer födelsedagsswapp iaf.

Idag så ska jag börja tidigare vilket är varför jag redan är vaken och skriver. Vaknade kl 05.05 och kunde inte somna om trots allt grus och trötthet som hänger i ögonen *morrar*

Nej nu får ni inte mer =) Ha en bra dag!!! Kram!!!

Kommentarer
Postat av: MariaT

GRATTIS =)

Håller å dig, underbart att du snart är i mål =)



Kram MariaT

2009-05-14 @ 00:37:51
URL: http://www.mariathim.blogspot.com
Postat av: Micke

WOW... du slår på stort idag :)

Men det ger resultat som man snart får se :)

2009-05-14 @ 20:05:54
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Micke

Ser fram emot detta sen då :)

2009-05-14 @ 20:08:44
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette

Jisses va bra de går för dig........Får väl komma å hälsa på dig så jag inte glömmer bort hur du ser ut ;o)

Ha de så bra.

2009-05-14 @ 21:51:28
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0