Snurrigt komihågägg & ATCidén påkommen =)))

Ujj! alltså. Hur en människa kan babbla på så mycket å ändå inte få fram särskilt mycket vettigt är för mig en gåta. Det snurrar i huvudet av allt hon har pratat om idag så jag vet inte vad som är viktigt och inte. Det jag kommer ihåg är att jag ska komma ihåg att en mamma ska fylla i hur hennes barn ska vara på fritids på måndag då det är stängningsdag på skolan och att jag ska öppna samma dag, sen får det ge sig med allt annat.

Det har ju vart heelt uunderbaart väder idag =) Vi va ute med barnen länge och va i solen tills det var dags för mig att gå in och diska kantinerna. Det är skönt när vi är ute alla för då leker barnen bättre och det är lättare att koll på dom, inne så är det olika rum som de är i och se genom väggarna kan då inte jag, så man får ju springa runt och kolla så att det funkar bra mellan alla barnen. Hade väl hänt nåt i måndags men jag fick inte riktigt veta hela historien men det får de ta som jobbade då eftersom jag var hemma. Jo förresten, jag ska kolla så att allt finns till frukost till på måndag imorgon också.

Det var ju lika fin väder igår =) Klippte mig äntligen och det gjorde såå gott på håret =) Nu kommer lockarna mer till sin fördel och skruvar sig bättre. Hade med mig mina egna hårprodukter till salongen och det va inga problem att jag hade det =) Kul =) när jag nu har hållt på i ett år med att inte använda schampoo =)

Jag har ikväll lagt på ett andra lager med gips på mina ägg =) ska bli roligt att se hur de blir när de är färdiga. Jag har kommit på hur jag ska göra ATC-korten nu Ansol =))) så inom kort kommer de på posten =)))

De va de för...nu, kanske skriver mer....eller inte, den som kikar efter får se ;-)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Micke

Matchen gick idag... FBK gjorde första målet 19:46 i 3:e Perioden... 2-0 kom 4 sekunder efter tekning då SAIK hade målvakten i båset... Dem vann första matchen med 0-2 :D

2009-03-19 @ 21:48:59
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Ansol

Va bra. Jag är klar med mina så nu ligger allt och väntar på utskick så snart dina har kommit.

2009-03-20 @ 07:40:56
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Sorry...... de klart att du ska komma på Lördag....

Trodde jag svara de,men,men du vet de här med hjärnsläpp...... Men som sagt....du har klart en plats ;o)

2009-03-23 @ 22:16:35
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0