E suuuur!!!!

E suuuur!!!! Jag skickade in en bild till fototävling på kattforumet med tema "mitt bästa gömställe". Jag skickade in denna bilden
Motivering: Här gömmer jag mig för omvärlden en stund.
De hade valt bilder som i mitt tycke inte är i närheten av denna så jag e suuuur!!! Ja, jag vet att det är juryn som väljer men de valde ju feeel.

Va det nån som sa röda lappar e bra? Kolla då in denna bilden =)
Härligt va!

Jag har äntligen packat upp mina mässinköp och fotat dom men jag kan inte visa dom då vissa saker ev ska bli swappresenter. Uppackningen skedde i samband med att jag möblerade om/in mitt scrapbord till vardagsrummet. Såhär ser det ut.
Fick ordentligt med belysning som ni ser =) sen blev det lite mer plats på bordet att jobba på =) så nu kanske det kommer bli mer skapat =) Har inte fått in allt ännu, det ska upp hyllor ovanför bordet som jag ska placera resten av sakerna på. Finns det någon som vill hjälpa mig med det? ;-)

Igår så började jag ge Yava kortisonttabletter, hon ser inte rolig ut och hon kliar sig så det blöder. Min goa underbara Yava har det jobbigt =( men nu hoppas jag att det ska ge sig. Igår efter jag hade tryckt i henne tre tabletter så va jag ju inte rolig, hon sprang in i sovrummet när jag skulle klappa och berömma henne så jag gick ut i soffan igen. Tog väl 30 sekunder så kom hon och ville ligga på armen och trampa mattes armhåla och mysa =) Inte långsint den katten hihihi!!!
Yava, mammas skatt!!!!

Fiiinaaal!!!!!!! FBK är i SM-guldfinal!!!!! Jag har inte koll på hur det ser ut mellan Hv71 & Frölunda, undrar vilka det blir???

På lördag ska jag på scrapträff i Högsäter =))) Ska bli roligt!

Japp!!! De va de för nu.
Pössaråkramartillallihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt sjuuuukt att din bild inte kom med! Den är ju perfekt!

2009-03-27 @ 22:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0