Uppror på jobbet

Igår (kl e etter 12) så fick jag och kollegan lov av chefen att få använda det tomma skrivbordet på kontoret som vårat =)))) Så jag blev rebellisk och röjde av all bråte som stod på det och fixade till det med pennställ med innehåll, linjal, tejphållare, tippexrulle, block ja ni vet sånt man kan behöva när man ska "kontora" sig *fnissarhejdlöst å ordet kontora* Jag gjorde mig en fin liten namnskylt som jag satte på en av lådorna och kollegan gjorde likadant. Jag har även en låda där jag förvarar prototyper som jag satte på bordet. VI antar att det kommer bli ramaskri på måndag när detta uppdagas *skrattarrått* Vi har chefens tillåtelse *räckauttungan* Jag lovar er, det kommer bli det, Martina du vet ju *skrattarmenande* Nej nu ska jag vara snällså får jag sova gott inatt. Åkte direkt till Torp efter jobbet å handlade lite, mest till missarna.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj oj oj... det är till att vara modig! ;)

2009-03-04 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0