Mita fyller 1 år!!! Grattis!!!

Japp hon är född 1 mars. Här kommer det lite bilder.

Här äter jag rigtigt go gosemat Sheeba tonfisk


Matte sa hon skulle ta finbilder men jag ville bara leka


Fin kort ä my tail!!


Lurpassar på vippan där borta


JaaaP!!! Jag tog den :-S Höh!!! Luktar de i mattes sko då??? Bluöä!!!


Har ju egentligen lekt färdig men kan inte låta bli att testa å ta vippan


Nu ska jag sova en stund här på min fina goa kudde


Nyvaken men kollar på helspänn vad syrrorna gör


Visst e jag fin


Kolla in min fina box

Kommentarer
Postat av: Martina

Grattis på födelsedagen söta Mita!

2009-03-01 @ 22:14:31
Postat av: Anna

GRATTIS lilla gumman på 1-årsdagen :)



Hälsningar från de två herrarna och Trollhättepaddan

2009-03-02 @ 06:17:23
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Maria

GRATTIS till Mita på hennes 1 års dag.



Kram MariaT



Ps, hon har grymmt snygga boxar =)

2009-03-02 @ 17:03:52
URL: http://www.mariathim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0