Happ hepp hopelihop

Äh hahhaa va dårra ja seg barra i kållan litta dååååååååå!!!!! *räckauttunnggan*

FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK FBK!!!

Vinner FBK smguld så ska jag gadda fbkloggan på vaden *dreglarsåjaglängtar*

Näääää baa ja sa va ba dåba asså näe de va inte ja då ba va ba snacka inge skiiit kisen då ba va........

Höhöhöhö ere merejrå dingskalle balle lingonsoppa va de ente te lunch ida nede vadente å kolesterålet va lååååååååågt så jag feck käka magariiiiin ett kilo dårra höhöhöhö


Kossan på af fick mäjl från mäj där jag sa som dä va hahahahaha!!!!!

Nääää nu ska leka me missarna innan jag lägger mig å drecka än meeeeer































































vatten hahahahahahahahaaaa!!!!!!!!!!! Va trodde du??? *förvånadminhär* Hahahahaha blääs

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja va drack du mer tro ;)

Ja firman går riktigt bra men alla mail ger inte pengar tyvärr. Kram Micke

2009-03-10 @ 10:15:14
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0