En liten herre till salu

Va hos min granne och fick titta på och hålla lilla Jennifer =))) Det var sååå underbart fantastiskt!!! Jag fattar inte att de är såå småå!!! Hon åt när jag kom och när hon ätit färdigt så somnade hon på min arm *mmm* Åter till rubriken, grannen har en kattunge, huskatt. som är till salu till rätt människa. Hon vill ha 1000:- då han är vaccinerad. Han heter Bamse och ser ut såhär


Jag är inte helt säker på hans ålder men han är över 12 veckor, är man intresserad så får man veta av ägaren hur gammal han är. Rumsren, mysig kille som inte använder några klor när han bråkar =))) med människorna. Hade det inte varit för att jag vill ha en MCOkille så hade han fått bo här. Hans syster ser ut såhär men är tingad.

Här är en såndär klassisk rörelsebild *S*


Time for some food in my mouth, over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0