Bildbomb loppisfynd å lite nytt med =)

Matskålar till missarna
Matfat till missarna
Underbart fint blommönster
Min "nya" tekopp
Älskar pressglas
Bra matlagningsskålar
Blåa lampan ska lysa upp när jag scrappar
å glaskupan ska jag testa på en lampfot utan kupa.
Min "nya" scrappväska *fnissar* inte särskilt snygg men duger för mig då jag inte är nån storscrappare =)
Ska dekorera cs med dessa fina virkade saker.
Kanske inte så snygga såhär men på nån LO eller kort kommer de bli perfa.
Det står "For Gentlemen" på de här
Söt liten knapp
En gammaldags knapp
Blanka fina knappar e snyggt
Röda fina knappar
Hela högen, ser inte så snyggt ut här men nedmonterat kommer de funka finfint
Visar bara några smakprov
Denna kvasten är högintressant för missarna då den har långa gräsliknande spröt som de vill äta upp så den har jag fått gömma noga.

Ja de va loppisfynden, nu tar vi det nya =)
Nya duschdrapperiet, blev ett helt annat badrum.
Mina nya blommor
Min nya snygga duk =)))

En del av mitt kök
De här kopparna av glas köpte jag för 2:-st

Nån som vet om det är ett känt märke?

Japp de va det för denna stunden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men åh vilket fint duschdraperi. Jag önskar bort min duschkabin, vill ha badkar istället. Kul med snygga draperier för det förändrar verkligen hela badrummet.

2009-03-16 @ 07:18:23
URL: http://mizzenn.blogg.se/
Postat av: Micke

Herregud va du har shoppat loss. :)

Va kosta hon som stod i köksfönstret... Något i svart :P Skönt att du har fått glädjen tillbaka... Det märks att du trivs med livet... Bamsekramar

2009-03-16 @ 07:52:13
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Tjusiga fynd du gjorde! Tack för en trevlig dag! Kram!

2009-03-17 @ 20:33:25
Postat av: Jeanette

Sedär.....exakt de översta skålarna har jag åxå till min pisse :o)

Å vilken te kopp.....inte alls sotis :o/

2009-03-17 @ 21:53:04
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0