Jobbig dag

Idag har inte vart nån rolig dag. Vaknade senare än vanligt. Har haft så otroligt tråkigt och tiden har gått sååå långsamt. Jag har massor att göra men jag lät bli att ta piller när jag vaknade och har haft ont så jag orkade inte grejja.Tog piller å de hjälpte men har inte velat göra nåt ändå, allt har bara kännts motigt idag. I morgon ska jag träffa min jobbcoach kl 10, ska bli intressant å se vad det mötet kommer att ge.

Nästa vecka ska jag börja äta lite mat säger min konsulent. Vill egentligen inte men hon tycker att det nog är bra att göra det eftersom det gått så fort för mig. Kommer gå på ren kur igen efter att jag ätit ett tag.

Näe kommer inte på att skriva nåt mer av värde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0