Utslitna hôvekugghjul????

Inatt blir det inget sovit alls, inget konstigt med det eftersom jag somnade om på soffan igår och drack en massa kaffe under dagen vilket har slagit ut magen så den är som en spärrballong och värker som en tunna krut. Det händer så mycket just nu att jag inte hinner med, vikten, fått jobb och så är Astrid och Yava dåliga. Astrid har förmodligen en rejäl analsäcksinflamation och Yava har sin foderallergi som blossat upp. Sen försöker jag få ordning i mitt hem så att jag ska trivas bättre, bott här i elva (11) år. Har iaf fått ordning på sovrummet, ska upp lite foton på väggarna och en gullranka sen fattas det bara två mattor så e de färdigt. Ska försöka kolla däcken på cykeln idag så att jag snart kan använda den igen, dumt att den bara står och sen tar den plats med. Iofs så köpte jag ju ett lås i måndags så jag kan ju ta ner den i källaren, ibland kopplar inte de grå ihop saker å ting direkt *suckar* Har tänkt att ajg ska röja upp ordentligt nu innan jag börjar jobba så att ajg slipper tänka på det när jag kommer hem å e helt slut i början för de lär jag bli. Ska bli roligt att jobba i kök igen, det är en speciell jargong och det händer något hela tiden. Jag tänkte höra om jag får komma ut och hälsa på nån dag i köket innan jag börjar för att kolla läget och samtidigt kolla hur lång tid det tar att cykla dit ut. Funderar så mycket nu att det inte kan vara mkt kvar på kuggarna på kugghjulen där inne/uppe i hôvet. har börjat skriva brev igen =))) Det är riktigt roligt och igår fick jag två brev med snigelposten =) Har gjort i ordning i sekretären så att jag ska kunna sitta där och skriva så jag får ordentligt stöd för armen, känns ganska fort när man skriver om armen inte ligger bra mot underlaget. Jag funderar på att ta upp badminton som motion till hösten så jag skickade ett mail till klubben här i standär jag frågade efter info eftersom deras hemsida är "nyfixad" så det inte fanns så mkt info att få där. Fick svar idag och grupperna är inte tidsindelade ännu och helst ska man väl ha någon medspelare och terminsavgiften va 600:- vilket jag kände va ganska saftigt men de kostar väl å ha lokalen å tränare osv så jag får fundera vidare.  Tennis har även det funnits i tankarna men har inte kollat upp det så mycket, kostar nog lite mer och där måste man nog ha en medspelare annars blir de nog svårt att få spela men jag ska forska lite mer i det. Jag har frågat en väninna om hon kan tänka sig att börja med mig och hon funderar nog ännu för jag har inte fått nåt svar. Hoppas du inte tog illa upp??????!!!!!! Var menat som en rolig grej under vintern. Usch nu måste jag skicka sms å fråga det med så det inte har missuppfattats. Som sagt, de grå kopplar inte riktigt ihop alla signaler rätt just nu. Åh!!! Nu släppte de lite i magen mmm skööönt!!!

Nej nu ska jag inte gnälla mer.

Ha en underbar dag!!!

Ps! Tror jag har tvättid idag med.Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0