En tidig blogg för en gång skull

Sitter vaken klockan sju en lördagmorgon %( Har haft så ont i ryggen hela natten att jag vaknat och vänt på mig om å om igen, så de va bara att gå upp klockan sex vilket gjorde katterna glada då de fick uppmärksamhet men nu e de som bortblåsta.

Har nu gjort fyra dagar på fritids och det snurrar bara runt i huvudet men det ska väl lägga sig snart hoppas jag. Alla rutiner har inte satt sig än och där är en del saker jag vill ändra på som jag också kommer att göra vilket kommer att underlätta för oss alla. Igår var första gången jag stängde och jag glömde en sak pga att jag inte lämnade stället tomt men jag ska ringa chefen så att det kan bli åtgärdat idag. Några av barnen har testa både mig och Emma en hel del men jag är benhård och viker mig inte. När jag kommer hem är jag bra trött i öronen, ljudvolymen kan emellanåt bli ganska hög och det blåser ut huvudet ordentligt. Fast jag har så roligt =)) Igår tittade vi på film, Alice i underlandet och den va sååå fin och rolig. Under tiden vi tittade så tittade jag på varje barn hur de reagerade på filmen men i denna åldern så va det lite svårare att utläsa, de va konscentrerade och hängde med till skillnad från barnen på dagis. Vi åt popcorn och myste riktigt gott i soffan allihopa. Alla barnens namn sitter nästan, där är ett eller två som jag inte kan och där är två som jag blandar ihop men de är så otroligt lika att det inte är konstigt och båda börja på samma bokstav men det ska sätta sig till slut. Igår köpte jag ett paket kaffe så att jag kan få ordentligt kaffe under dagen för det i apparaten i fikarummet är rena rävgiftet %-P Ska ta med en avkalkning med för det smakade lite konstigt igår, tror inte att bryggaren blivit använd på länge.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men lite städa blir det väl som vanligt sedan får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0