Har skapat

Idag så var det stängningsdag på jobbet då personalen (?) skulle utbildas i träslöjd så jag behövde inte komma (?) och jobba. Lite konstigt tycker jag för där är mer personal än jag som inte har någon utbildning och inte är heltidare men jag ska inte hänga upp mig på det. Jag gick faktiskt upp tidigt och åt fruksot men efter det blev jag så himla trött att jag inte orkade hålla ögonen så jag tog mig en liten lur. Konstigt nog så blev jag inte så mycket piggare av det utan har känt mig som en urvreen disktrasa hela dagen. Jag har därför bara småplockat lite, möblerade om lite på pysselbordet och sen har jag gjort en LO om när jag kokade äpplemos. Först så gillade jag den inte alls för den kändes så tom men hittade ett rödvitrutigt band som jag pillade dit och det gjorde susen. Ska skriva dit lite journaling med så åker den in i albumet sedan. Det är sååå roligt bara jag vet vilka foton jag ska scrappa och att jag har papper som passar, jag kan inte göra som många andra gör, stoppar handen i fotolådan å tar det foto de får upp å jobbar med det. Jag behöver gå lite och suga på hur jag vill lägga upp det hela å sen sätta mig. Jag har tänkt att jag ska få till en tavla som jag kan ge till mitt förra jobb som ett tackkkort då jag inte har gjort det ännu. Igår fick jag ett brev med ett FBKmedlemskap och en FBKmössa som det står member på bakpå. Tog lite tid för dom att få ut det medlemskapet som skulle ha kommit förra året i oktober då det egentligen skulle börja gälla. Aja nu e jag då medlem tom januari nästa år.

Den senaste veckan så har jag funderat mycket och det känns som att det kommer fram en del bra saker utav det =))) Beslut har tagits, bara att vänta på resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0