Min härliga dag

Åh vilken härlig dag jag har haft idag =))) Jag har pratat å pratat å pratat så jag trodde jag tjôta hôl i hôvvet på mig själv hahaha!!!! Jag vaknade i en kattfri säng när Bizi ringde och väckte mig vi halv elva. Jag fick ett infall och skickade ett sms till henne vid elvatiden igår å frågade om vi skulle gå på stan idag och det tyckte hon vi skulle göra. Jag låg då i sängen för att sova men kunde inte så jag tog ett pussel fram till ett då jag stängde datorn å såg att alla katterna låg i vardagsrummet. Jag smet fort som fan in i sovrummet och stängde dörren och sov ensam =))) Mita gnällde två gånger hörde jag sedan var det tyst och jag har sovit som den prinsessa jag är å snurrat runt å rört på mig som jag ville =))) så det lär bli samma visa i natt med =))) Bizi å jag gick på stan, jag handlade på apoteket å Åhléns å sedan fikade vi på Espresso House i Gallionen, jag tog kaffe å en slags limebakelse som lät hur supergod som helst å Bizi tog kaffe å en chokladcoockie. Jag kommer Aldrig äta den bakelsen mer för den va så äckelsötsliskig att jag inte kunde äta upp den vilket är ovanligt för att vara jag. Ska testa att göra den själv hemma för att se hur den blir då, kan nästan garantera att den blir fan så mkt godare. Åh, äntligen har jag fått mina fotoklisterlappar å en tejprulle igen så att jag kan greja med min scrapbooking =))) Hittade en breeeed tejprulle vilket jag jublade över eftersom det är mycket enklare att tejpa paket som man ska skicka med posten. Sedan vid fem kom Anna och fikade =))) hade det enkelt med kaffebrödet då hon inte äter sånt så en slät kopp kaffe blev det där. Vi pratade och spelade Yatzy till 21.20 sedan åkte hon hem. Nu ligger jag i soffan framför dator å tv å bara har det lugnt å skönt. Jag funderar på var jag ska ställa den andra buren så att missarna har den att sova i när de inte får sova med mig längre, den får inte plats på nån mysig plats.

Jeanette, var rädd om dig så du inte blir dålig när du jobbar så mycket. Skönt med en "torriskompis" *fnissar* Kanske vi ska ta en fika en dag snart när du orkar? Jag har det som vanligt, ont i ryggen å knaprar pillren, stickar en del strumpor å har börjat på sjal, scrappar på en liten tagbook som jag ska ge bort, häckar på nätet, glor på tv och undrar när det ska komma ett jobb nerfallande i skallen på mig. Ja inget utöver det vanliga som du ser =)

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart vi ska ta en fika. Jag hör av mig.

2009-01-10 @ 09:29:13
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0