Prisa Gud här kommer skatteåte....eller iaf så lättade stenen från mina axlar

Åh! Vad skönt! Det var inte jag som skulle ha det där brevet såg jag nu när jag satte mig för att ringa till akassan som förövrigt inte hade öppet *rullarmögonen* Jag fick syn på personnret som stod på pappret å det var inte mitt Wiiieehooo!!! vilket gjorde att det bättre stämde överens med namnest som stod överst. Jag reagerade inte på det okända namnet mer än att det var nån handläggares men så va inte fallet. DET VAR INTE JAG SOM VA AVANMÄLD!!!!! Wiiiehoo!!!!! WiiieHooooo!!!!! Jag slog på eniro och fick fram telefonnr så jag ringde stackarn som skulle haft brevet från början å han tackade så väldigt mycket för att jag ringde. WIIIIEHOOOOO!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tesa

Vilken tur för dig!

På scrappiz efterlyste du citat. Jag gjorde denna tagbox för länge sen och fyllde den med dessa ord.

Varje dag börjar med nya möjligheter.

Dröm om morgondagen, minns gårdagen. Lev idag!

Det är lätt att säga kloka ord. Men svårare att leva upp till dom.

Vi tänker sällan på vad vi har. Men alltid på vad vi saknar.

http://tesapysslar.blogg.se/2008/may/handelserik-dag.html#comment

Kram

2009-01-05 @ 23:12:35
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Å va skönt att det inte va du som va avstängd.

Hoppas allt är ok annars???

2009-01-07 @ 21:22:08
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0