Loosat 1:a matchen med svår ryggsmärta

Fick för mig att lyssna på matchen idag för att jag råkade se på sportnyheterna att matchen precis hade börjat. Så loosar dom =/ Kunde väl vunnit när jag premiärlyssnade? Tycker jag iaf. Å de kune loosat med ett mål bara då de slarvas med passning å pucken går in i öppet mål =(  Aja ligger där de brukar i tabellen iaf, tom lite bättre.

Igår jobbade jag heldag på dagiset och det gick hur bra som helst. Barnen var riktigt lugna, efter lunchen va det tänkt för en utestund  men de små lekte så bra å stortjejerna målade tillsammans med mig så vi hoppade det till efter mellanmålet. Jag gjorde några alster jag med med vattenfärger å de blev lite söta faktiskt annars kan jag jue inte måla. När jag kom hem så gjorde jag minsta möjliga å somnade i soffan. Gick in i sängen nånstans sent å vaknade med en fruktansvärd värk i ryggen tidigt, så det var bara att gå upp å knarka i mig en dos å glo tv. Somnade en liten stund med Mita på magen å de va riktigt skönt för när jag vaknade så hade tabletterna verkat. Ja sen har jag inte gjort nåt alls mer, ska ja de för, e ju tråkigt.

Japp de va de för mig denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0