Mamma mia...

Vicken dag de ha vatt ida :-O Ja har bara stått breve å tetta på i princip. Det har vatt som att det har gåtts på uppåttjack å de bara e ja som bestämmer va. De va så jobbit med allt som sulle göra, å deska de va trökit så de fick Emma göra, å köpa glass va jöbbit de me. Ja tog på maj att va ute me ongane så ja fick lite lung å ro. Hua, tur de bara va en da.

När jag hade slutat så satte jag mig och började förbereda för tillverkning av allahjärtansdagskort så barnen kan göra efter eller precis som de själva vill. Vi hinner nästan inte med det annars och jag har tagit med hem så att jag ska förbereda för påskpysslet med. Nu gillar jag iofs att pyssla så det gör mig inget men egentligen ska det ju göra på arbetstid.

Nu ska jag ta å tova färdigt mitt hjärta till allahjärtansdag som jag ska ge en speciell person =)

Jag ska åka bort på lördag och jag tror att  det kommer att komma protester från lilla mamsen om det men jag struntar i det, måste göra detta nu så att jag får se hur jag ska handskas med det i framtiden. Min underbara granne ska titta till mina goa missar och efter denna helgen så ska jag stanna hemma läääänge.

Näe avslut nu, har en del att göra.

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Inte behöver ge mig nått hjärta hahaha

Nyfiken jag blir,vart ska du åka?????

Vi får ta fikan en annan dag.

Ha de bra // Kram Jeanette

2009-02-10 @ 17:56:21
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0