Nervvrak

Det har vart kämpigt de tre sista veckorna med maten och motionen, fick ju ont i magen där och det gjorde att jag tappade lusten för allt och har inte kommit riktigt igen efter det. Ikväll har jag tryckt i mig FinnCrisp med plommonmarmelad som inte smakar plommon och mjukost på. Tillskriver min reducering av den antidepressiva tabletten lite av den tappade gnistan, tyvärr var det svårt att gå ner en tiparol så jag ligger kvar på tre om dagen. Känns som ett nederlag iom att jag klarat av att halvera dosen hittills. Motionen som jag va så glad för att jag kommit i gång med, köpte mig ett hemgym men det har inte blivit använt ännu utan står där å hånar mig. Jag är lite orolig för måndagen, börjar ju på praktiken då och jag är jättenervös att jag inte ska klara av det. Jag ska gå till arbetsförmedlingen imorgon med pengalappen å då ska jag även höra mig för om de har fått några papper av Linus (blivande chefen tror jag) osv. Behöver ju veta hur jag ska komma in genom huvudporten iaf. Ska kolla upp hur bussarna går dit ut, var tänkt att jag skulle cykla men jag har inte fått tag i en pump som funkar ännu. Ja jag är ett nervvrak just nu, alla känslor är i uppror inom mig, hoppas jag kan somna fort ikväll så att jag kanske mår bättre i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0