Framåt neråt =) Belöning nästa vecka?

Vaknade med nackspärr i morse och det har inte gått över än. Betalade de räkningar jag kunde så hoppas jag att jag får pengar från akassan snart så jag kan betala resterande räkningar men då jag är inskriven på jobb & utvecklingsgarantin nu så ska det väl krångla tänker jag. Får ta det då, orkar inte nu. Jobbdagen har gått väldigt bra idag =) Liten barngrupp och fint väder så vi har varit ute hela dagen och jag får mer och mer färg på näsan =)

Idag var vägningsdag och jag hade gått ner 1.3kg på en vecka och på två veckor är det totalt 6.1kg =))) Syns och känns =)Wiihoo!!! Det är fyra hekto kvar tills jag får belöna mig och jag hoppas att det blir nästa vecka.

När jag kom hem så tog jag piller och satte mig vid datorn men jag hade inte ro i kroppen så jag tog och planterade om min Kroton som nån av missarna hade haft i golvet. När jag ändå var i gång så planterade jag om garderobsblomman med, den har stått i ett mörkt hörn och fått lite lite vatten ett tag så nu hoppas jag att den ska komma sig igen =) Var på väg att ge mina två orkidéer utan jord och mossa det men så hade jag inga genomskinliga krukor att sätta dom i så det får vänta men den som har jord och mossa fick vatten och näring. Dammsuga efter omplanteringen och sedan tog jag disken som hade blivit och nu va jag färdig.

Usch, har ångest, jag har bara skurit till receptkorten och de ska vara hos swappvärdinnan på torsdag =S men jag får väl ta och utnyttja de fyra dagarnas ledighet som kommer och få dom gjorda. hr även presentswappen att fixa med, ska kolla över den med i helgen.

Ja, de va de för denna gången. Dags att hitta kuddarna =P

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0