Färg på näsan =)

En härligt kryddad fettdrypande kycklingklubba med potatisklyftor och vitlökssmör!!!!! Hade vart sååå jävla gott men de ska jag inte ha. Idag har det varit en del som har luktat gott akn jag säga, på jobbet skulle barnen få göra negerbollar och vi förberedde genom att lägga upp ingredienserna i skålar. Jag hällde upp kokosen och FAAN!!!! va gott det luktade. Kokoskakor!!!! Sedan när barnen gjorde negerbollarna så luktade det inte heller fel men inte EN smula kom över mina läppar *stoltare än den stoltaste tupp du kan hitta* =)))) Är hungrig nu men har tagit fibertabletter och ska om en timme dricka min chokladshake och en kopp camomillte. Vi har vart ute hela eftermiddagen på jobbet och jag har fått lite färg på näsan =)

Nej lite patiens nu.

Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas verkligen att du fixar detta... Håller alla tummar jag kan. Kramar om & Önskar Godnatt

2009-04-17 @ 22:34:01
URL: http://tomten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0