En timme bebissniff

Japp AnnSofie, vatten glider ner ca 4 liter om dagen =)

Ja, det går väldigt bra med min Cambridgediet =))) Har inte vart alltför hungrig tycker jag och det ger jag fibertabletterna kredit för =) I morse dock mådde jag illa som fan när jag vaknade, kallsvettades och bihålorna värkte som fan. Anna föreslog att jag skulle duscha varmt men jag trodde inte på det men jag var tvungen att duscha ändå och det hjälpte bannemig =))) Så jag fick be henne om ursäkt att jag inte hade trott på henne.

Tog ut Astrid när jag kom hem från jobbet och vi va ute i en timme. Hon lurpassade på fåglar men har ju ingen chans att ta dom i sele men jag lät henne försöka iaf så att hon fick använda lite av energin som är upplagrad i henne. Sen precis när jag hade fått av Astrid selen så ringde Frida och undrade om jag kunde hjälpa henne med bebisen en stund. Jaaaa!!!! Klart jag kan!!! Så jag höll bebis i en timme innan magen blev helt galet hungrig. (Första gången jag blivit riktigt hungrig.) Det var sååå mysigt!!!!

Nej, nog för idag. Bye!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, bebismys, vad avundsjuk jag blir :) Du är så duktig som klarar av pulverdieten så bra och idag borde du känna dig piggare. Dag 4 redan :) Kram

2009-04-17 @ 07:41:15
URL: http://mizzenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0