Elitserien "ångest" och dask i rumpan

Japp, då sitter jag här i natten med en konstig känsla i bröstet igen. Har förut kallat det ångest men jag vet inte om det är rätt. Jag har ätit en chokladkaka (70% mint) och druckit en cola light, vet att jag ibland kan få hjärtklappning av det och precis när jag skrev de orden där kom jag på att jag tagit en extra värktablett och biverkning på den kan ge hjärtklappning. Så va det löst. Lite läskig känsla. Ska ta och se varför det smäller på köksbänken och på samma gång hämta mineralvatten och späda ut coffeinet med. Det var Yava det spöket som var på köksbänken och jag tror att hon jagade bananflugor för nåt ätbart för henne finns där inte. Hon är så glad att hon inte har tratt längre och hon rusar fram som en svart blixt över golv, soffor och fönsterbräden hihihi!!! Mattes lilla "klump"!!!  Tyvärr så blev jag förbannad på henne och Mita i eftermiddags, jag fick lite lust att sitta vid mitt bord och fundera ut hur jag ska göra de få julkort jag tänker göra. Satt och bläddrade bland mina papper när det helt plöstligt hoppar upp två katter mitt i alltihop. Jag blev så arg att jag fick fatt i Mita och kastade ner henne på golvet och Yava fick en dask i rumpan så hon fort fort hoppade ner på golvet. Direkt efteråt så fick jag sååååå otroooligt dåååååligt samvete. Jag satte mig på huk och lockade på dom och de kom fram till mig som om inget hänt och jag klappade och kelade med dom och sa förlåt maaaassa gånger. Usch vad hemsk jag kände mig. Mina älskade missar!!! Förlåt!!!!

Denna helgen har jag inte gjort ett smack mer än att ligga i soffan och spela spel på datorn. Fick inte ens tummen ur att hämta kardan som jag igår skrev att jag skulle göra, jaja de blir väl av till slut. Va till affärn( ja, men den avdelningen har inte öppet sent på kvällen så jag fick inte med mig kardan) och köpte rödbetssallad till jobbet och jag fick med mig elitseriemagasinet från GT så jag ska lägga mig och bläddra i det nu så....Bye for now!!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

HEj!!

Det där med katter känner jag igen......

Min katt ska vara med när jag scrappar :o/ om jag har satt på tex blommor å går där ifrån så kan de va borta när jag kommer tillbax,,humm.

Igår kväll satt jag å börja på ett kort men jag fick gå därifrån för jag fick inte sitta själv om jag säger så,höll på att bli tokig..grr

Nu ska jag gå å börja med middagen.

HA dè så bra du kan.//Jeanette

2008-09-15 @ 14:44:16
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0