Ansökan äntligen skickad

Idag har jag äntligen fått iväg en ansökan så nu har jag inte ljugit för af iaf. Första jag sökt, ska söka ett till som jag ska skriva ansökan till men jag säger inte när för då blir det inte av, känner mig själv. Jag var och hälsade på mamma igår och min äldsta moster var/är och hälsar på. Mamma blir helt slutkörd för hon får passa upp på henne hela tiden och det klarar mamma inte egentligen, tur att hon bakar bröd och bullar åt mamma annars hade jag blivit arg. Boss hade blivit kastrerad och veterinären hade rakat sönder pungen på honom så han hade så ont och ville inte gå nästan stackarn. Han fick samma smärtstillande som Mita fick men för hund och en helt annan dos så klart men han tog det lika villigt som Mita. Den luktar gott och man blir alldeles kletig av den så den är förmodligen söt och god. Ja, jag kommer inte ihåg om jag har berättat det men Mitas tassar är helt friska nu =))) Underbart!!! Nu ska matte bara komma på nåt roligt som kan aktivera den lilla damen ifråga då hon har lite tråkigt. Funderar på att kliva ut i en skog nånstans å knycka mig ett litet träd att ha som klätterställning, undrar bara vart jag ska ta vägen och om nån vill hjälpa mig med transporten. Idag var jag till Anna och åt sen lunch och fikade, hon har flyttat hit från Lysekil. Kanske de finns en liten hemlis nu, hoppas!!! Tar ett tag isf men det får gå. Nåra bilder sen får de va bra.

Min underbara VACKRA Astrid


Mitt i oktober e de lite konstigt med rosor som blommar ute men visst e de vackert.


Undrar vad detta är för växt??? Nån som vet?


Igen blommande ros i oktober.






Matte e nog lite konstig eller vad tror du Astrid? Vad gör hon med mattan i vattnet?


Ja du Mita, nåt fel e de men vad??? Kanske hon tror att den blir större om hon vattnar den, vad tror du Mita?

Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till med jobb ansökningarna... :)

2008-10-19 @ 03:46:05
URL: http://www.metrobloggen.se/m69
Postat av: Jeanette

Vilka fina kort du tagit.

Tack för te`t i Lördags å trevlig pratstund.

Ha en bra vecka.

Vi hörs.

Nattikram

2008-10-19 @ 21:42:58
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0