Dygnets ask e tebakavänt nu *fnisss

Hejsan hallå tjena tja!!!!

Japp idag lutar det och e tjockt hahaha!!! Kan säga att jag går på obefintlig energi nu (kan inte få till stavvninngen hällär) för jag har nu vart vaken i över ett dygn =)))) Jag vänder ju så lätt på dygnet och blir vaken på nätterna och sover på dagarna
  INTE BRA %( KAn ärligt säga att jag har inte mått bra av det denna gången. Iaf så har jag vart duktig idag HAHAHA!!!! Var fick jag det ifrån då????? Iaf så har jag diskat, bakat chokladkaka, fått igång min skrivare och skrivit en jobbansökan =)))))))=))))=))))))) Jag va färdig att skicka iväg den skulle bara skriva adressen på kuvertet.....???? var e adressen eller rättare sagt vilken adress???? Kollade efter ett telefonnr att ringa och fråga men hittade inte det hällär!!!!! DET STOD ATT MAN SKA LÄMNA IN ANSÖKAN PERSONLIGEN VID ETT BESÖK PÅ KONDITORIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaha??? Hur ska jag kunna göra det? Har ju inga pengar att köpa busskort för =((((( Nån som kan tänka sig att låna ut en hundring? Nänä men man kan ju försöka iaf ;-)

Happ, på begäran så får jag ta och fota asken igen och se om bilderna blir bättre denna gången så att jag kan visa den =))) Tyckte att det fattades nåt på den igår natt men nu tror jag att den inte ska ha nåt mer på. Såhär kommer den =)
Öppepåråra *fnissar*

Mamsen e ju blomfreak på sommaren så vad passar bättre =)))
Å nårra på anra sia me *LOL*

Å så hela asken. Godkänd? Jag hade sååå roligt när jag gjorde den, bara att få sitta och fundera ut vilka papper (har inga aning om va de heter) jag ska ha, sen vad har jag får nå dekos som passar *rota rota i lôdda* Hade tänkte mig att sätta dit Candy handutklippta bokstäver men de försvann i mönstret så de fick vära *fnissar hejdlöst*
Jeanette jag får fundera på onsdagen, missarna blir ju ensamma så länge men de hade vart roligt. Jag ska te ärbeförmedlingâ på torsdâ men jag hör av meg imorgon.

Nedu nu e de dags att fö magen, ho skriker så infernarligt å efter de ska ja hämta min nya mobiltelefon =))) för idag e de måndag å spelpostbutiken har öppet te 20:00, trodde de va måndag igår men de va de ente så jag feck ente telfonen. NOG NU!!!!! Bye for now!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å va fin asken blev. VAd fina små redskap du hängt på.

JA,du behöver nog sova nu,bokstäverna hade liksom blandats sig lite huller om buller ;o)

Hör av deg i môra om du ska mè.

Sov gott kram.

2008-10-06 @ 21:17:42
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0