Pics today instead of words

En jobbig dag men det var väl väntat. Alldeles för mycket tankar. Så ni får lite bilder istället.
Denna tårtan är så god att de knullar i munnen när man äter den.
Såhär såg det ut i munnen på Mita innan den gamla bebishuggisen ville ramla ut, det är den lilla längst fram som e borta nu.
Mitt lockiga hår=) GIllar de numera mot när jag va yngre och ville ha rakt hår.
Mita och Astrid i handfatet
Mita i en tröja matte gjorde när hon va kastrerad men gissa om den fick sitta på?
Visst e den fin även i torkat skick =)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!!

Du har så vackert hår. Önska mig sånt när jga hade långt hår...innan jag blev sjuk å tappa det. Men nu blir de nog inte långt igen.Nu är jag för "gammal" ;o)

Den ser smaskig ut...mummsss.

Stackars katter som inte har någon annanstans att ligga utan behöver trängas i ett tvättställ ;o) de è allt roliga ibland.De hittar de mest konstiga ställen att ligga på.

Jag älskar ROSOR,visst è de fina.

Nu ska jag åka på marknaden i Ed.

Ha de så bra du kan.

Kramizz.

2008-10-11 @ 10:58:42
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: Bella

Visst är det för jävligt, det som visade på Dr Phil!

Ps, fina bilder och oerört vackert hår du har!

2008-10-12 @ 00:22:53
URL: http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0