Städat lyx!!!!

Sitter vid mitt bord och äntligen har huvudvärken lättat, det tack vare min kära granne som lånade mig två alvedon så jag fick sprutt på tramadolet. Håller på att sätta in mina minnessaker i mitt minnesalbum och Yava vill gäärna hjälpa till men matte tycker inte det blir så bra då. Hon är så mysig =))) Fattar inte att klockan bara är 23.14 men det blir väl så när man gick upp i ganska rimlig tid idag och har städat hela dagen. Orkade inte disken utan tar den imorgon. Fick faktiskt lite pengar från polisen i fredags =))) wiiehoo!!! 299.80:- i semesterersättning =))) Nu kunde jag handla en limpa mjölk och ett paket kaffe choklad :-P lite lyx får jag ha över helgen väl??? Lindts mintchoklad bara knullar i munnen :-P Nej, nu ska jag avsluta det jag håller på med så ska jag gå och lägga mig sedan. Man blir trött av att städa hahaha!!! Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!!

Sedär alltid något,300 kr är mycke när man inte har några sen förut.

Men...vilka ord du använder ;o)

Jag skulle varit på fotokurs idag men det blev inställt för det REGNAR :o(

Har du diskat nu??

Ha en fortsatt trevlig Söndag.

Kramizz

2008-10-26 @ 14:45:30
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0