Scrappträffkväll i Uddevalla?

Jag är lite sugen på att fixa ihop en scrappträff grupp i stan, jag tycker om att åka iväg till scrappen i Högsäter men nu när man har lite mindre pengar att röra sig med så blir det inte så ofta jag kan åka. Jag vet att det är massor med folk som håller på med scrappbooking i stan så kanske kan man få ihop några. Undrar vart man kan låna lokal gratis? Jag har en i tankarna men jag vill kolla upp det först innan jag säger något om det. Mmm...funderar vidare på det där. Tänkte att jag ska lägga förfrågningar på scrappiz och svensk scrapbooking för att se hur stort intresset är och sätta upp lappar på anslagstavlorna runt om i stan. Tänkte försöka skriva ut dom på min nya skrivare om jag får igång den med den nya sladden som jag hoppas att den hinner komma i denna veckan. Ska bli roligt att kunna skriva ut scraprubriker och recept och alla jobbsökarpapper själv =)

Blåsorna på Mitas tassar har allihopa spruckit nu och torka ut så att det döda skinnet börjar lossna. Den tån som var värst är det fortfarande men den kommer bli fin till slut, de andra kommer att bli bra inom kort. Astrid blev getingstucken härom dan och då bröt jag ihop, som tur va så var det på utsidan av läppen så on klarade sig bra men innan jag insåg det så var det jobbigt. Jag ringde Bizi och hjälpte mig igenom den stunden Tack Bizi!!!

Jag fick åka med Jeanette till Färgelanda idag och hon ville komma in och hälsa på missarna så jag fick röja lite så hon inte tror jag är nån sopmajja. Ok de för denna gången. Bye!

Kommentarer
Postat av: mia.t

Det vore kul om det blev nån form av scrapträff! Ifall det inte blir så många till att börja med så kan man ju vara hemma hos varandra = nära till kaffet ;)

Kul att hitta din blogg förresten.

//mia

2008-10-03 @ 15:45:09
URL: http://miatsblogspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0