Scrapträffen =)))

Igår var jag på scrapträff i Högsäter och jag hade fantastiskt trevligt =) I avgiften så ingick ett julkortskit att tävla med. Det var inte enkelt ska jag säga, att med förutbestämda papper och "hårda" regler få till nåt fint. Jag satt länge och meckade med pappren fram å tillbaka men så lossnade det och jag fick till det ganska ok faktiskt.

Det var riktigt roligt att se hur mycket olika kort det blev av samma papper, jag fotograferade dom inte för det gjorde andra så jag skriver in var ni kan kika in dem sen.

Jeanette och Anki hade bakat otroligt goda kakor och där fanns negerbollar, after eight, frukt, kaffe,te och saft.


Såhär ser det ut när vi scrappar


Småtjejerna fixade ett eget bord =)

Under dagen fanns det även LOutmaning, där fanns en skiss på en LO som vi skulle följa och här är mitt resultat som jag blev sååå nöjd med och Yavisen vann mig en stämpel, min första hÄngelstämpel.


Här är stämpeln jag vann =)


Jag fick låna en fin stans av Annsofie i form av snöstjärnor TACK!!! Annsofie
Sedan var det dags för mig att packa ihop för att åka hem med bussen men jag slapp det för det var en tjej med som också bodde i Uddevalla så jag fick åka med henne.

I fredags hade jag fikabesök av Martina och Sofia =) Vi fikade på äpplpaj med vaniljsås OCH vaniljglass och drack kaffe mums!!! Mita va otrogen mitt framför ögonen på mig å jag fick bildbevis på det
Hon kröp upp i Martinas knä utan en blick på matte de trollet. Å jag fick Sofia på bild med =)
 Tack tjejer för att ni vill umgås med mig =) Min tur att åka till er nästa gång.

Tyvärr har jag huvudvärk så jag måste lägga mig. Natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0