Ingen passande rubrik

Vaknade med värk idag med.
Har möblerat om i sovrummet som jag skrev att jag funderade på. Har äntligen burit ut återvinningen som stått i hallen sen flera dagar tillbaka.
Hämtade ner några väskor från vinden å bytte den jag haft nu.
Röjde undan i hallen med.

Jag har funderat lite idag på hur jag ska kunna få igån mig själv till att träna. Ja, för er kanske det låter löjligt och tänker att det är väl bara att sätta igång. Nu är det ju inte så i mitt fall, hela min kropp värker ju och gör jag nåt mer än vanligt så blir det värre. Träningsvärk tänker ni....nej säger jag....har tränat såpass mycket att jag vet att det inte är det. Ska iaf börja med att kolla vilka tider sjukgymnastiken har i sommar. Har någon tips på hur jag ska göra med nedtrappning av mitt socker intag? Jag vill inte lägga av tvärt för jag vet hur jag blir då, har testat lixom, grinig, sur, ont i huvudet och till slut resulterar det i att jag sätter i mig massa skit för att bli av med biverkningarna. Tror nämligen att det är det som är min bov tyvärr. Om jag smockar i mig massa frukt? Det finns ju så mycket god frukt nu under sommaren, melon, papaya, mango, färsk ananas slurp, nektariner å persikor. Fan vad jag hatar det.

Aja orkar inte skriva mer.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Micke

Bästa frukten med lite socker är sura frukter... apelsin,gröna äpplen, clementiner. Man kan även ta grönsaker. Kram

2008-06-16 @ 08:00:17
URL: http://www.metrobloggen.se/m69

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0