Lite bra trots allt

My gunnes!!!
Fick göra en utryckning då det var riktigt allvarligt men då visade de sig att personen ifråga inte va hemma.
Orkar inte med sånt här, ska fan nån ta hand om mig då?
Jag kommer iaf ställa upp för de gjorde ingen för mig så jag vet hur det känns att bli övergiven. På alla sätt. Bara en som alltid funnits där för mig och alltid stöttat mig-Mamma
Hon är allt jag har här i världen och jag skulle göra allt för att hon ska bli bättre om jag bara kunde. Skulle jag mot all förmodan vinna en stor summa pengar(jodå, jag spelar på lotto å annat å tar en lott emellanåt så chansen finns) tänker jag se till att mamma får alla slags behandlingar som går att uppbringa som kan verka läkande för henne.
 Älskar dig mamma!!!
När jag vaknade i morse så hade jag sån värk jag aldrig haft förut. Trodde nästan inte jag kom ur sängen men det var inte riktigt så illa som tur va. Låg kvar en stund och vaknade till lite och sträckte på mig så kom jag igång men jag var tvungen att ta tabletter direkt jag kommit upp. Aja så e de.

Har roat mig med att möblera om lite i vardagsrummet =) ska städa av golvet imorgon så får det duga sen. Funderar på att möblera om i sovrummet med. Det är ingen upplyftande syn jag möter det första när jag kommer in i sovrummet, ett mkt rörigt hobbybord. Tänkte ställa sängen där istället, mysigare att se en härligt fluffigt bäddad säng när man går in där å så behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte städar bordet hihihi!!!

Åh!!! Måste berätta! Mita fick lov att tvätta Yava idag =))) Wiiiihoooo!!! Jag är så lycklig att det går så bra med dom alla tre =) De leker och jagar varandra genom hela lägenheten. Astrid och Mita slåss med varanda på lek och det är så roligt att se för Astrid lägger sig på rygg och det ser nästan ut som hon säger kom nu då, nu e jag inte så stor å farlig för dig. Mita viftar lite med sin lilla tass och springer fort som bara den därifrån å Astrid efter =))) Yava jagar henne bara men det går som blixten fram å tebax. Lycklig!!!

Mita sover gött!

Kommentarer
Postat av: Ronja

awwee sötproppar alla tre ja åsso du då så klart :) ler.. love u

2008-06-15 @ 10:27:12
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0