Dåligt samvete på jobbtoan

Idag har vart en bra dag =)
A förutom att jag har ett rejält ryggskott utöver den vanliga värken i ryggen.
Har börjat planera inför Bomstad idag, har gjort mig ett litet häfte som jag skriver listor i =)
Ja men ja, jag är sån att jag vill ha ordning å reda på saker när jag ska åka bort så jag får med mig allt.
Ska åka bort imorgon, till mamma å Boss å missarna ska med, alla tre =)))
Skönt att slippa vara ensam på midsommarafton. Har dock en del att göra när jag kommer hem från jobbet så jag ska smita så tidigt jag kan.

När jag skulle gå hem från jobbet så gick jag på toa innan, satt där å funderade om det var nåt jag behövde handla på vägen hem. Åh just det, slog mig att jag behöver torrfoder till katterna. Så fort jag hade tänkt den tanken så kom det upp en minnesbild i huvudet på två tomma matskålar i köket. MEN HERRE JÄVLAR!!!!! Jag glömde att fylla på mat innan jag gick i morse. Jag fick på mig byxorna snabbare än Superman får av sig sina privatkläder och rusade ut och tog min väska, låste och rusade iväg. Ner till Willys för att köpa mutmat och givetvis hamnade jag i den kassa som gick långsammast och jag förstod varför när jag såg vem som satt där. Iaf, tog min lilla burk för 4.73:- och snickersen för 4.98:- och hastade vidare. Zooaffären ligger på andra sidan kanalen, över bron och in i affärn. Fläcker åt mig två påsar torrisar, betalar och ut igen. Jag gick så fort att det slog gnistor om mina gummiskor, snacka om att man går fort då. Äntligen hemma öppnar jag dörren och missarna möter mig som vanligt som om inget hänt. ????? Va? Varför skriker ni inte av hunger, tänkte jag. FIck fatt i tre fat och delade upp burken och satte ner på golvet, gissa om de va hungriga....jodå de rusade fram och smaskade i sig denna läckra mutmaten matte hade fixat =))) Medans de åt godismaten så fixade jag torrfodret. Hua vad matte skäms! Det ska förhoppningsvis inte hända igen.

A näe dags att sova här.
Pöss Pöss!!!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Snabb som en iller du vännen :)

2008-06-19 @ 04:38:13
URL: http://www.metrobloggen.se/m69
Postat av: Ronja

snabbara en superman hahahaha du e förbannat underbar <3 å gnistor av skorna :p haha knasbollen min love you

2008-06-19 @ 10:36:55
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0