En hel helg med dig-Älska!!!!

Har ångest men vet inte varför.
Har bara slappat hela dagen idag å inget nyttigt gjort över huvud taget. A ja jo jag har betalat räkningarna och beställt kattmat från Foderbilen, får den direkt hem till dörren, underbart att slippa släpa på en 10kgssäck.
Testade att inte ta nå "knark" idag och klarade mig fram till 18 men då sov jag tre timmar med sen va jag tvungen att ta.

Igår åkte jag till Göteborg och fikade med en från NETLOG, de va trevligt att ha sällskap för en gång skull =)
Sedan så handlade jag pysselmaterial för 300:- i en konsnärsaffär som har det mesta inom pyssel. Det blev 10 cardstock i olika färger, blommor, stämpeldyna, skärblad till skärmaskinen, sticlkes, en miniduk & ministaffli, målarpalett, penslar och en kolpenna. Har motivet till mintavlan klart, ska bli roligt att som om det blir som jag har det i huvudet =) Jag hade kunnat handla mig ruinerad där men man har ju faktiskt en spärr =)
Fast först måste jag få färdigt receptkorten.

Wiiehoo!!!
Snart  snart snart får jag vara nära dig, krama dig, pussa på dig, skratta med dig, hitta på upptåg med dig och bara ha det underbart med dig en hel helg, ja tom lite mer. Wiiehoo!!!


Kommentarer
Postat av: Ronja

underbart gumms <3 snart träffs vi å d kommer bli sjukt skoj

2008-06-26 @ 22:16:08
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0