Pizzamöling

Seeegt de e när man har skrivit en massa å sen försvinner det för att man klantar sig =(
A asså Mita lilla e krasslig så hon ska te sin doktor imorgon. Snuvig i nosen, rinnig i ögonen å slö. Får gå hem på rasten imorgon å kolla till henne. Hade lyckats få några kronor över denna månaden men de går åt nu då. Har ätit upp en hel pizza här nu så gissa om jag e ohungrig ;-)

Grannen sa hon ska byta lägenhet så jag ska ringa imorgon å säga att jag vill titta på den och tycker jag den e ok så kommer jag nog ta den. Har bott i denna i 10 år nu och bara ändrar om hela tiden och med det så är det rörigt hela tiden med. Balkong har den =)
Näe dags att glo tellen.

Pössi Pössi

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas du får den lgh. då vännen... Ska genast lägga in denna länken bland mina favoriter. :D

2008-06-08 @ 19:28:38
URL: http://www.metrobloggen.se/m69
Postat av: Ronja

weeii ja hitta den på första sökningen :) skoj å prata me dej gumms <3 å snart ses vi.. d ska bli så himmla skönt

2008-06-08 @ 21:39:11
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0