Orkar inte mer snart

Hur ska jag komma ur detta?
När ska jag få vara glad och "normal"?
Orkar snart inte mer och det är verkligen sant nu.
Jävla människan ringde å ungen jollrade i bakgrunden hela tiden och talade om huuur jooobbigt det va när han kom ut. TACK SÅ HEMSKT JÄVLA MYCKET FÖR DET TELEFONSAMTALET!!!
Bara strö salt i redan svidande sår.
Att få barn och familj är det ENDA jag har önskat mig i hela mitt liv och jag sitter här snart 34 år gammal och har inget utav det. Det är så orättvist.
Jag är livrädd för vad som ska hända med mig när jobbet hos polisen är slut och jag blir utförsäkrad från akassan. Fullkomligen livrädd.
Skulle jag mot all förmodan få ett jobb så är jag rädd för att i mitt tillstånd så kommer jag itne bli långvarig där utan blir snart sjukskriven och då kommer jag ändå stå utan jobb för mig avskedar dom ju då eftersom jag bara blir en börda för dom.
VARFÖR???
Varför ska jag råka ut för all jävla skit? Kunde jag inte ha fått sluppit denna outgrundliga värken och bara vara fet med depretion. NEj då inte det du ska ha all jävla skit du kan få.
När ska det ta slut????

Kommentarer
Postat av: Ronja

Älskade hjärta.. d kommer bli bra.. ja lovar snart står dröm prinssen där.. om inte annat så finns jag där fnissar å kramar om hårt Älskar dej av hela mitt hjärta

2008-07-14 @ 00:04:02
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0