Yerba mysigaste cafét i Uddevalla

Hade en skön dag igår =)
A ok sov länge men va gör de ;-)
Sen va jag ut på stan å strosade runt å hämtade tågbiljetterna till imorgon.
Sedan tog jag en fika på stans uuunderbaaarasteee café, Yerba.
De har världens mysigaste trädgård mitt i stan och har sittplatser i den.
En grön oas där man bara slappnar av och njuter av vad man än äter eller dricker.
 Yerba
Rekommenderas!!!
Köpte en 30spf så att jag kan vistas ute i helgen, brände upp mina smalben i måndags =(( å de gör oooont!!!!
Sedan gick jag hem och fixade mat och åt det och min mage
är inte
van
vid
större potioner så jag fick nog en rejäl sockerkänning för jag kunde inte
hålla ögonen öppna utan va tvungen
 att sova. Vaknade vid tio och va vaken till 02:00 sedan la jag mig igen.



Vaknade 06:10 av ett otroligt krafsande i kattlådan.
Astrid så klart.
Hon är lite uttråkad å då gör hon så ibland. Rensade lådorna och la mig igen
och vaknade 09:00 och nu äter jag frukost.
Idag är det packa som gäller =))) så jag får med mig allt jag kan tänkas behöva och så städa å diska så det är fint när jag kommer hem på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0