Spöket fyller ett år i morgon!!!! Grattis!!!!

Denna veckan har vart riktigt jobbig.
Har bara velat gråta varje dag. Igår blev det lite missförstånd på
jobbet så jag fick ont i huvudet, blev ledsen och åkte hem...hmm glömde kolla hur jag ska göra med karensdagen.
Pernilla ringde igår och bad om ursäkt för hur hon har betett sig mot mig.
Hon och Rasmus ska komma hit när jag har semester i augusti och så ska vi prata om allt som hände. Har tuusen frågor som jag vill få svar på. Saknat det som var, för vi hade helt otroligt roligt och jag har aldrig trivts så nånstans som jag gjorde där i Forshaga och alla underbara människor. De bara taog emot mig och accepterade mig precis som jag va. Jo, lite avvaktande var Pernillas föräldrar och hennes moster men det tog inte lång stund innan de tinade. Å som jag har saknat Rasmus, min ammus som jag kämpade så med för att han skulle lyssna och ha tålamod men han gillade det det syntes och kändes i de kramar och pussar jag fick av honom. Pernilla säger att han frågar när han får träffa mig igen och om dom inte kan ringa mig. Det har alltså gått två år och han kommer fortfarande ihåg mig.
Min ammus som alltid skulle in i bilen och starta den och pussa Nicke hej då  när mormor skulle åka och när hon väl körde iväg skrek han: Tute dasa!!!!! Mormor skulle tuta och gasa när hon körde iväg. Ammus!!!
Får se hur det kommer kännas och vad som blir av allt. Vet bara att jag efter vi hade lagt på första gången skakade så jag fick ställa mig och baka för att fokusera på något annat ett tag.

Fick ringt läkaren och fick recept på mer tabletter, lyckopiller och halvknark.
Lite ljusglimtar har jag, va på HSBkontoret och satte upp mit i kö på ny lägenhet.
Har bott
här
i
10 år!!!
FIck kolla på ritningar över TJärhovsgatan 18 och såg en intressant planlösning där. I sovrummet så var det en alkov som jag gillade att den fanns där. Kan jag ställa hobbybordet där och hänga ett draperi för så syns inte röran. Om det nu blir så att jag får den lgheten inom rimlig tid. Glömde givetvis fråga hur det stod till med omtapetsering i hallarna och sovrummet här. Hoppas att det kan vara så att det är dags för det nu. Ska i sovrummet ha det vitt på väggarna och sedan ha lila i gardiner, överkast, sängkläder osv. I torsdags ( alltså förra torsdagen) så hjälpte min pappa mig att hämta en sängavel som jag köpt på tradera. Den kommer jag att måla om om det kommer bli omtapetsering.

En annan ljusglimt är att jag ska fixa till ekonomin =))) Det kommer kännas skönt när det är gjort. Ska kolla över var jag får billigast trådlöst bredband med och telefon. Datorsladden har redan börjat glappa så jag vill ha trådlöst så jag slipper att dra omkring på den nåt mer.

I morgon 1/8 fyller min Yava 1 år!!!!

Grattis min lilla trubbelmissa!!!!



Yavaspöket


Näe, trött så nu får ni inge mer. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0