Krypa nära intill

Så trött fastän jag bara har vilat idag =(  Imorgon ska jag ringa till HSB och be dom plocka bort badkaret trots att jag älskar att bada. Jag har tröttnat på att det luktar skit i hela lägenheten bara för att jag inte får in kattlådorna på toaletten. Det måste vara otroligt dålig ventilation för så fort jag stänger vädringsfönstren så stinker (nej inte bara kattskit) det instängt. Så länge det inte är -20 grader ute så står sovrumsfönstret öppet för där har jag inga blommor som kan dö av kylan, sen så ska man ju ha det svalt i sovrummet när man sover ju. Jag önskar att jag kunde få en ny lägenhet nu, jag har bott här i tio år nu och det är trångt fastän jag lever ensam. Det finns nästintill inget förvaringsutrymme, jag har fått ta en garderob och lyft av dörren på den så jag fick mer hyllor i köket. Då fick jag micron på ett sånt sätt att jag inte kan använda den utan att dra en förlängningssladd över hela köket för att jag ska kunna använda den. Skulle tina några brödskivor förut och kunde inte det då alla förlängningssladdar är upptagna av julsaker nu så jag fick ställa den på köksbordet för att få tillgång till en kontakt. Äh orkar inte tjôta mer om det nu men jag vill iaf ha en ny lägenhet NU!!!!!

Missarna sover så gott, vill krypa intill dom för de ser så gott ut där de ligger. Mina underbara älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0