Rösta på mig!!!

Rösta på min skiss, bidrag nr 4 på www.scrappamemej.se innan
Jag har inte skrivit nåt på ett par dagar så jag får göra det nu.

Igår så var jag på Torp och träffade mina vänner från Norrköping som är och hälsar på, ja har ni läst tidigare så vet allt runt det. När jag kom fram med bussen så stod de på parkeringen vid bussterminalen så jag sprang (ja hör å häpna hihihi) dit, väl framme så sitter Timmy i sulkyn och bara ler =) Töserna ser liite molokna ut, konstigt, de hade spytt upp frukosten på väg in. Stackarna! Det blev till att köpa nya kläder (i brådskan missade Jejje ta med ombyte) och byta på toaletten. Sedan så blev det lite gladare miner. Saga var mest framåt och Stella var lite reserverad, kanske för att hon nyss kräkits men tror kanske att hon är det lite också. Vi gick mest omkring och tittade i affärer sen så skulle de åka till kusinerna. Jag fick en del fina kort på barnen men jag lägger inte upp dom för jag vet inte om jag får lov till det. Det var så roligt att se dom =) å Timmy sa mitt namn så härligt gulligt så jag blev alldeles varm i hjärtat =)))) Saga hörde jag inte riktigt men jag tror att hon fixade det också, Stella ville inte alls. Jag e glad för den lilla stunden.

Helgen har haft lite produktivitet genom att jag har dammsugit och skurat golven i sovrummet och köket, resten ska jag ta imorgon (ok idag). 

Jag kommer att behålla denna bloggen, den andra var inte så bra som jag kanske hade önskat.

Här kommer lite bilder som jag inte visat innan.

Humleblomster är en så förunderlig blomma, jag tycker den har en slags mystik runt sig.


Jag kunde inte se mig mätt på de här skönheterna i våras så jag var tvungen att föreviga dom.




Härlig färg, nästan svart.


Kinesisk kärleksört har en helt fantastisk blomma.


Vad blomman heter vet jag inte men visst är den vacker. Hur kan naturen göra nåt sånt här? Hur vet den var färgerna ska vara och vilken form den ska ha?


Bara sååå häftigt fantastisk form! Hur funkar det?


En rosa vallmo har jag inte sett förut men det jag villefånga här är att jag tycker det ser ut som papper och ni vet en såndär veckad kjol fast upp å ner då =)


Maskrosor anses vara ogräs, tycker inte jag, kolla bara här vilken fantastisk utformning de här fröerna har!


Ser ut som ett slags moln...för änglar kanske?


Man kan inte tro att denna bilden är tagen mitt inne i stan...mer ute vid nån sommarstuga kanske.


I stan eller i skogen?


Vad tror ni i stan eller i skogen? Iaf så är det en helt fantastisk växt tycker jag =)


Har inte tänkt på att tall kan ha så vackra frökapslar som sen blir till kottar??? Ska imorgon gå ut och se om jag kan hitta några kottar att pyssla med.




Det var det för denna natten.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka härliga kort du tagit. Jättefina.

2008-12-10 @ 19:14:50
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/
Postat av: ansol

Många fina bilder! Är förkylningen bättre? Hur går det med ATC:erna? De har inte kommit fram till mig.

2008-12-10 @ 21:00:22
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: saraf

Åh vilka underbara fotografier

2008-12-27 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0