Olycka händer så lätt

God morgon! Ja, jag la mig 00.00 men vaknade först nu, förutom när det ringde från dagis men jag kunde inte jobba jue. Jag brukar inte säga nej när jag e lite förkyld men nu e jag totalt utslagen, lär bli att vila hela dagen idag faktiskt. Det första jag fick göra efter jag hostat färdigt å vart på toa så fick jag torka skit efter Mita som hade en olycka. Hon fick inte ur sig det ordentligt utan det satt fast, hon sprang omkring med svansen nedfälld å det syntes att hon skämdes mitt lilla troll. Sedan när jag skulle hämta mig frukost så hade nån skitit utanför med, kanske det va Mita igen men iaf så fick plocka skit igen så nu ska ajg ligga i soffan ett bra tag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0