Jag vann!!! Jag vann!!! Jaaag vann!!!!

Hej!
Vet ni, jag bad er ju rösta på min skiss i en skisstävling jag deltog i och tack vare er som röstade så vann jag =))) Jag tittade in idag och såg att min skiss låg överst och så stod det att vinnaren Catarina Quick får 100:- att handla för Wiiiehooo!!! Ska bli roligt att botanisera runt på www.scrappamemej.se även om jag inte får några mängder med saker men ändå =)))

Som ni vet så är jag hos mamma i jul och missarna är med och nu springer katterna först och Boss efter =))) Det funkar så himla bra att vi inte kollar vart Boss är hela tiden längre. Dock kan sägas att både hund och katter är totalt slutkörda när kvällen kommer. Boss brukar inte röja runt såhär mycket som han gör nu och katterna sover ju mycket i vanliga fall men nu så blir det inte mycket av den varan så de sover faktiskt på natten nu =))) Nu sover visserligen mamma och Boss middag å katterna med å då får jag en lugn stund att sitta och skriva lite =) Har tagit lite bilder å här kommer två som va ok.

Helt fantastiskt bra blev denna bilden på fina goa Boss


Denna bilden är bara sååå cool, Mita har fått kattmynta och ser då ut såhär efteråt


Det var det för denna gången.

Kommentarer
Postat av: ansol

Låter som om du har en skön jul. Vilken söt vovsing. Och Mita ser onekligen nöjd ut. Själv gör jag minsta möjliga och bara njuter av ledigheten.

2008-12-27 @ 11:57:09
URL: http://ansol.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis!!!!

Vilket fint kort på Boss du tagit å va fin han är.

Hoppas du har haft en trevlig jul.

Kramiz.

2008-12-27 @ 21:47:33
URL: http://jeanfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0