Byter nog blogg snart

Jag har ju funderat på att byta blogg då jag inte riktigt trivs med denna och jag tror jag har hittat en ny som jag gillar, ska som min vän Trädgårdstomten har gjort testa den men ändå stanna kvar här ifall jag inte gillar den. Nog om det.

Idag så har jag inte jobbat vilket vart både skönt och tråkigt, skönt för att jag är förkyld och tråkigt för att jag inte får vara med barnen och personalen. Jag har fått handlat mat och jag var riktigt duktig och tänkte lite framåt och fick ihop en hel massa mat för 442:- *sträckerstolpåmigt* När jag kom hem så plockade jag in varorna och åt en macka, sen har jag i lugn takt plockat i ordning i sovrummet så att det bara är att dammsuga i morgon, ska bara bädda på rena sängkläder med.

Jag tyckte de va ett tag sedan jag pratade med Jejje och ofta när jag tänkt de å tänkt att jag ska ringa henne så har jag glömt det å så hinner hon ringa innan jag får tummen ur MEN inte denna gången. Jag tog tlurendirekt och ringde, Anders svarade och jag pratade lite med honom om att de håller på att sälja radhuset sen fick jag prata med Jejje =)))) Ja de ska alltså sälja radhuset å köpa hus å haft visning och det är flera intressenter tydligen så de bara väntar på att de ska gå i lås*hållertummarnastenhårthär* Vart de ska ta vägen? Till ett hus, men jag vågar inte skriva vart ännu så att det inte blir nåt galet där utan att det åxå går i lås =))) Så glad för deras skull om detta funkar nu. Sen så talade hon om att vi ses till helgen, öh???*serniminförvånademin?* va? Gör vi? sa jag. De ska åka och hälsa på Anders släktingar och då ska vi träffas å prata å kramas å kramas om igen, ja iaf jag på Timmy å på Saga å Stella om de går med på det. De kommer inte ihåg mig men det gör Timmy =))) Åh!!! Jag blev så glad att jag blev ledsen =) Längtar!

Idag är min lillfisa nio månader =)  å såhär ser hon ut nu
 Hon älskar att äta gräs ohc jag har odlat lite och förökte få en bra bild på när hon tuggar i det men ni får hålla tillgodo med denna 
Det funkar med mattes blommor med
Nu köpte jag den till dom men de fattar inte riktigt att de får lova att äta på den så när jag kommer in i rummet så sticker dom därifrån för de vet att mattes blommor får man inte äta, mina lustiga missar =)

Nope natti nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0