AIK stöttade jag av nån outgrundlig anledning

Lite roligt faktiskt *skrattar* att jag, JAG; står med på en namninsamlingslista för att få tillbaka Laraque till AIK. Gillar jue inte ens fotboll *knasigmin*
Hur kom jag fram till detta? Jo, jag har lite tråkigt (fast jag eg borde hämta upp tvätten från källaren)
så jag googlade på mitt namn och där bland resultaten så var denna "länken". Hur mitt namn hamnade där? Jo jag va ju tillsammans? med Hickok och han har en kompis som älskar AIK och han skickade ett mail med detta i till mig och jag skrev på men varför jag fick för mig att göra det kommer jag inte ihåg. Aja lite kul att mitt namn finns med på google =)

Idag har vart en bättre dag, antagligen för att mamma var här igår och vi pratade lite snabbt och det hjälper alltid. Min mamma är bäst! Älskar henne av hela mitt härta och lite till!!!
Har stickat som en liten frenetisk gnu idag för att få färdigt en present som är lite mer som en ploj men ändå är användbar. Ska bli roligt att åka bort lite på söndag. Ska fixa till mig så att jag e riktigt fin, känner att ajg behöver det nu, få känna mig kvinnlig. Ska måla naglarna tror jag om jag har nåt nagellack kvar, rensade ordentligt i kylen när jag städade där men jag får väl ta en kik imorgon. Ska ha klänning och mina silverskor tänkte jag, har ännu inte fått tillfälle att använda dom men nu så passar det utmärkt. Kan hända att jag tar mig till jobbet och hämtar mina nya ballerinaskor och har dom kanske, får se, kan inte bestämma mig. Fixa till håret så att alla mina underbara lockar tittar fram =)
Köpte en ny handväska idag men jag är lite osäker på om jag ska behålla den. Den e gôrsnygg men kontot kanske inte tillåter den att stanna. Ska fundera på det över helgen, har 10 dagar på mig att lämna tillbaka den, efter det så får man bara byta till nåt annat för den summan den kostade. Jag och väskor alltså.

Har idag faktiskt suttit och scrappat =))) Gjorde ett receptkort till Lillan som jag ska skicka iväg till henne. Blev så nöjd att jag nästan inte vill skicka iväg det =)))
Såhär ser det ut


Kommer nog sitta mer vid mitt hobbybord i helgen, har fått ett litet sug igen här =) kul när det kommer så då passar jag på annars blir det bortglömt.

Idag fyller Yava ett år, hon har fått gosemat och så har jag gosat lite med henne i famnen vilket är mycket ovanligt, gillar inte alls att vara i famnen men en liiiten litn stund satt hon stilla och matte blev såååå glad :)
Regnar det inte imorgon så ska jag ta ut henne innan det blir alldeles för varmt, det kommer hon att gilla.
Mita är en liten darling alltså kolla bara var hon ska ligga när jag sitter vid datorn, inte liite trångt hihihi!!!

Hade tur med hennes huggtänder, de ramlade ut själva till slut men såhär såg de ut innan

Hon sparade 220:- åt sin matte =) Duktig missa! Hon ska kastreras den 25:e augusti, öromärkas och vaccineras, hoppas löpen inte kommer igång innan dess men hon har fullt upp med att leka å mjölktrampa mattes mage så de kanske inte blir nåt innan den 25:e.

Ja de får vara nog nu. Natti!

Kommentarer
Postat av: Ronja

ååååååå sikken fiin <3 du e underbar gumms

2008-08-04 @ 11:49:25
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0