Ångest

Jag har bestämt mig nu, det tar emot som bara fan men nåt måste hända annars kommer det att gå åt skogen totalt. Ska kämpa som fan för att det ska funka och jag ska klara av det. Det kommer inte att bli lätt som sagt men jag måste.

Har vart på 25årskalas idag.
Berättade för mamma idag att jag ska ha en fjärde katt, hon säger att jag kommer bli en gammal tant med 15 katter i lägenheten. Kanske de.

Har ångest nu ikväll. Dock e de inte panikångest men de e jobbigt ändå. Krampar ihop i bröstet på mig. Psykologen har semester. När jag gick därifrån gången innan sist så sa hon; Du mår såpass bra nu, vill du att vi bokar in ny tid eller vill du ringa som du gjort, du avgör själv. Jag höll med henne så inget blev inbokat. Önskar att jag kände så som jag gör nu när jag väl sitter där. Som de är nu så blir det ingen kontinuitet. Äh! Orkar inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0